Bättre söndag än denna har jag aldrig haft eller kommer jag någonsin att ha..

Rubriken säger allt. Underbar obeskrivlig söndag ♥
Annars bestod helgen bara av massa jobb. Fredag 16:00-22:30 Och lördag 16:00- 24:00.
Imorrn är det en ny vecka, ännu en vecka närmare lovet. Jag längtar för fullt :) Ska bli så skönt!
Sover hos min underbara saknade prinsessa nästan hela veckan också, känns riktigt bra. Vi kommer att ha så kul ihop, som alltid. Saknar henne otroligt :( Avslutar nog denna söndag med någon film eller att bara sitta och nörda mig framför datorn. Något ni borde veta om mig är att - JAG ÄLSKAR KAKOR MED MJÖLK.
Kanske äter det varje kväll, enda saken som gör mig glad ibland hehe.. detta är jag just nu med ett stort leende på läpparna, hitta dessa små söta goda mumsiga kakor på ICA idag :) Självklarhet att jag köpte hem dom. Sitter och fetar mig nu, yummi yummi.
Puss/ V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0