En vecka exakt till jullovet :)

Alåå :)!
Idag har det varit en lång dag, känns som att den aldrig kommer att ta slut.. Men jag har för det mesta sovit bort den. Försov mig imorse så jag sket i första lektionen, allt var Chaymas fel :( hon försov sig också haha. Skönt att sova i stan och få det så nära till skolan. Känns nästan som att jag flyttat in hos henne, sovit där alldeles för mycket senaste tiden. Slutade tolv idag, älskar onsdagar. Efter skolan åkte jag bara hem. Sen sov jag fyra - fem timmar, vakna - plugga en stund och Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Gissa vad jag ska göra snart ? Jo , fortsätta att sova! Det här är den bästa stunden på hela dagen, då jag kryper ner i sängen och bara får koppla av, njuta,vila och mysa.
Imorrn är det torsdag, det innebär en rätt så jobbig dag i skolan -.- Efter skolan åker man direkt till jobbet och där blir jag kvar resten av kvällen....
Digan lo que digan, pase lo que pase.. Yo a ti te tengo siempre mucho cariño. Siempre serás una persona importante para mi y nunca olvidare nuestros momentos juntitos... / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0