God dag!

Tjaba Tjena Hallå!
Jag lever i en depression hatar kyla hatar vinter vill ha sommar nu! Vill utomlands vill känna glädje och ha KUL!! Nej fan jag har bestämt mig för att börja träna nu och dansa en gång i veckan så jag kommer bort lite från plugget och Tv:n haha... känner mig såååå lat orkar inte ens gå ner från mitt rum till köket när jag är hungrig orkar inte ens gå till badrummet... nej nu ska det bli ändringar på de haha!
Annars då det är inte mycket kvar tills skolan slutar och inte mycket kvar tills 2011!! Veckorna bara rullar på för fullt här. SKÖNT. något som jag längtar så mycket till är studenten med det är fortfarande mycket kvar men längtar! Vero sover hos mig ikv mys med bästavän blir det / Puss C
Här ska muskler byggas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0