Can't stop thinking about U

Rubriken säger allt som springer runt i mina tankar just nu. dU ♥

Hemma från stan nu. Kom  hem för en liten stund sen. Käkade precis, mamis goda mat :) Kärlek till den.
Blev ingen fika på stan, käkade där också. Ingen av oss var sugen på att fika, så jag och min vän satt och tjocka oss på donken ist. Efter att ha käkat blev det en runda i massa äffärer, fick med mig ett linne från Monki hem.
Sen blev det klippning hos stans bästa frisör. Blev jätte nöjd med håret. Bilden är precis tagen och där ser ni hur håret blev. Fortfarande långt men ser mycket "friskare & fräschare" ut. Det var de, jag ser att min prinsessa upptaderar för fullt :) Ännu ett inlägg där jag kommer skriva att jag saknar henne.
Ja,ja.. nu ska jag sätta mig framför tråkiga skolböcker och plugga lite. Peace / V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0