Oturs dag?

Värsta dagen någonsin.. Kylan är obeskrivlig. Kan inte sluta frysa, orkar inte göra nånting!!!! vakna halv sex imorse, tog 2 bussar tidigare bara för att skynda mig ner till stan och hinna träffa Chayma och umgås med henne lite innan jag börja skolan. Kommer till skolan och får reda på att jag inte ens hade behöva sitta där jag sitter nu, kunde ha fått sovmorgon. Jag ligger ändå ganska bra till med den här uppgiften vi håller på med. Och stressa mig upp till klassrummet. Ni tror inte att  jag låser in mina nycklar? är så jävla arg på mig själv just nu. Ligger efter i matte, hade kunnat jobba med det nu och nu har jag inte ens några böcker. Tror papi kommer ner med min extra nyckel som jag har hemma, om han ens hittar den i mitt bombnedslags rum. HATAR MITT LIV JUST NU.

Bilden är precis tagen - Trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0