Söndag första advent?

Tjaaba tjena ett tag sen jag var inne och skrev hehe.. Sen sist har jag bara ägnat mig åt skolan och plugget bara! nej jag driver men typ... Fick VG på mitt matte prov som jag trodde att jag skulle få IG på bokstavligen så det fick man fira haha!! I fredags hittade jag och tjejerna i skolan på att vi skulle fira Becka från klassen i Spicy med mat och sedan tårta det var hur mysigt som helst! så man satt där i några timmar och skrattade åt ALLT för man var så trött.. senare mot kvällen drog jag och en vän till en polare till mig. Igår var jag med min brud Veronica. Blev en fika på stan snacka massa bullshit sen drog vi till mig och hade det mys! Det var min helg de. Nu ska jag tillbaka till mitt pluggande!! Puss/C
Juste första advent är det idag.. firar inte med för mig firades det med pepparkakor & julmust! Haha firar man ens? Ingen aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0