U got me

Hej bloggen saknat mig??
Just nu sitter jag och chillar med datorn och Tv:n.
Idag var man ledig från skolan skönt som fan.. så jag käka lunch på stan med min bror sen drog jag med vero och skulle fixa gymkort så vi får lite muskler och blir stora och starka!! Men det fanns en nackdel och de var att vi ej är 18 men han kanske kunde fixa till oss iaf!! Hoppas hoppas verkligen han ringer och säger att vi får :D.
Sen vad mer har hänt idag jo har pluggat yeeey det bästa med livet... not! och snart ska jag nog lägga mig i min sköna säng och soooova ut lite har sovmorgon nämligen!/ Kyssar C

Kommentarer
Postat av: arbi

Du är från Marocko Larache

2011-01-19 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0