Fredag imorrn :)

hellow. Idag mår man lite bättre än igår iaf, har roat mig hela kvällen med att lyssna på musik, plugga, städat rummet och sprang till stan en sväng och köpte lite så jag kunde göra egna tavlor till mitt rum, så nu är det fixat :) galet nöjd! Strax ska jag ta mig en lång varm dusch och där efter lägga mig o surfa lite, läsa en bok och kolla på BIG BROTHER! hehe som sagt, ända som får mig att skratta om kvällarna. Därefter sover jag, är faktiskt jätte trött och börjar bli sjuk, IGEN. Till och med mami börjar bli orolig över att jag blir sjuk så ofta ;/ Helgen kommer att bestå av jobb jobb o mer jobb, men kanske hittar på något kul ändå där emellan åt :) Blir lång helg för på måndag har jag studie dag, wieeee :) iaf, nu ska jag hoppa in i duschen!

PUSS. /  v


smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0