Söndag.

halloj! Galet länge sen man slängde in ett inlägg här.. Kanske dags och ta tag i den här j*vla bloggen o försöka skriva lite varje dag.. Jag tycker faktiskt att det kan vara riktigt skönt och skriva ut tankar , känslor och vad man gjort eller köpt..Det jag gillar mindre är att det är så öppet med blogg :P Sen är det tråkigt för att det är så många som har bloggar.. Tycker även att det är lite fjortis aktigt..

Iallafall.. Just nu ligger jag hemma i sängen och pluggar, tar en paus just nu för jag känner mig helt vilse. Förstår inte ens det jag läser. Orkar inte skolan, känner att jag börjar skita i skolan alldeles för mycket, måste ta tag i den dem här sista månaderna till sommarlovet, vet att jag kan bättre.. bara orken som saknas! Vet inte varför det blivit såhär senaste veckorna att jag bara inte pallar med något än och ligga i sängen o sova eller gå ut med vänner och hitta på massa kul. Vädret är även något som påverkar mig mycket, är det tråkigt väder mår hela jag dåligt. Blir lätt deppig av vädret, men är det fint väder så vill jag bara vara ute, så det är också ett problem hehe :P

iaf...... tbx till mina äckliga skolböcker igen. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0